Chef Sandroz

Főzni is csak szívvel-lélekkel érdemes...

Bemutatkozás:

2021. február 13. 22:37 - Sandroz

telorol_2020_12_26_005.jpgHelló, szia!  Sandroz vagyok, és most a gasztro-blogomat olvasod! 

Hiszem, hogy főzni is csak szívvel-lélekkel érdemes! A főzés olyan, min a festészet, amikor a művész egy kis festéket tesz a vászonra… Rak belőle kicsit ide - többet oda, aztán más színekkel összekeveri… egy ecsetvonás itt - egy mozdulat ott, és elkészül a mű. Olyan, amilyenre festette.. A festés a szabadság öröme az övé marad… - Ilyennek kellene lenni a főzésnek is! Ha szeretnéd, segítek neked, hogy ilyen legyen, és még a produktum is jó legyen! 

- Három évtizednyi szakács szakmai tapasztalaton is túl, úgy érzem, hogy eljött az ideje, hogy itt az internet rengetegben, mint a mesékben a legkisebb királyfi, elinduljak én is szerencsét próbálni...

 Ajánlom neked e blogot,

- ha a főzés számodra nehézség, vagy nyűg, de szeretnéd élvezni, ha már főzni kell.. Drága lelkiatyám, Fábián atya egyik mondása jut eszembe: „ha muszáj, akkor szívesen”! - Szóval mindenből lehet jobbat kihozni.. Én bátorítani foglak, és segítek ebben!

 - ha érdekel a reform konyha, a vegetáriánus ételek, figyeld az oldalam, mert rendszeresen fogsz találni majd saját receptjeimből válogatást képekkel, ajánlásokkal és ötletekkel.

- ha szeretsz főzni, de kevés időd van rá, és szeretnél új ötleteket, fortélyokat elsajátítani, egyszerű recepteket megtanulni, hiszen mindig van hova fejlődni!  Ezt nem csak hangoztatom, de az életem során is megéltem.

- Tarts velem, keress fel rendszeresen bátran akkor is, ha kíváncsi vagy a családi megörökölt kincseimre, nagymamám és édesanyám titkos receptjeire, vagy ha szeretnél ötleteket gyűjteni mit főzz, illetve mit süss, mert ugye "süti nélkül nem teljes az élet" !

 Azért vágtam bele a Chef Sandroz blog írásba, hogy szélesebb körben megosszam saját receptjeim, és szakmai tudásom... - A nyolcvanas évek végén, közvetlenül a tanulmányaim befejezése után kezdtem foglalkozni a reform konyhával, akkor, amikor még nem igazán voltak receptek, nem voltak kaphatóak hozzá az alapanyagok, s dolgoztunk abból, ami volt, és kísérleteztünk. Nagyképűség nélkül mondhatom, hogy az egyik úttörője vagyok a vegetáriánus étkezés magyarországi népszerűsítésének. A keszthelyi Oázis Reform étterem szakácsaként, majd később tulajdonosaként sokat tettem a reform konyha megismertetése és elfogadása érdekében. Óvodás csoportokat hívtunk meg, és iskolai rendezvényeken kóstolókat szerveztünk, nagy sikerrel. Nagyon népszerű és ismert volt az étterem belföldön és külföldön egyaránt, de 2011-ben, a városban és a világban is sok olyan változás történt, ami miatt új utat kerestem és találtam is. 2012 től két éven át Budapesten az RTL székház séfjeként folytattam utam. Majd egy Hévízi szállodában voltam konyhafőnök, s lettem szakács mester. Bárhova is kerültem a reform konyha a szívem csücskeként itt is, ott is jelen maradt, és rendre sikert aratott. Ahogyan nagymamám és édesanyám rám hagyott receptjei alapján készített ételek is. Ezekből igyekszem minél többet bemutatni a blogomban, és megtanítani a fortélyokat... sandroz_zoldseg.jpg

A kedvenc ételeim mellett e blogban megtalálható lesz majd étteremajánló, borajánló és étkezési tanácsadás is. Későbbiekben ezek majd online illetve személyes főző-tanfolyamokban is elsajátíthatóak lesznek. De addig is itt a blogon keresztül biztatlak:

Főzzünk, - együnk, - és fontos, hogy éljünk élvezettel!  

 

( A honlapon, illetve a blogokban szereplő fotók eredetije vagy saját készítésű, vagy a www.pixabay.hu oldalról származik A fotók és az írások, vagy azok részletei mindennemű felhasználása csak írásos engedéllyel és a forrás pontos megjelölésével lehetséges. A bejegyzések megosztása az eredeti bejegyzés linkjével lehetséges.  )

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://chefsandroz.blog.hu/api/trackback/id/tr9416426302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása